Home Staging

Prodáváte-li dům či byt, nenabízíte svůj domov, ale produkt, zboží. A přesně tak by měly reality vstupovat na trh. Nikoli jako něčí domovy, ale jako zboží schopné teprve někomu domov vytvořit.

Základní myšlenkou Home Stagingu je tedy "vyjmout domov z domu" a nabídnout k prodeji či pronájmu nemovitost, jejíž potenciál je patrný na první pohled. Nemovitost, v níž nemají prostor osobní zákoutí předchozích majitelů, ale nemovitost sama. Její duch, její potenciál, její energie.

Součástí home Stagingu je také nafocení nemovitosti, tedy umění zaujmout potenciální kupce už při prohlížení fotografií. Vzbudit v něm zvědavost, vyvolat emoce, dovolit mu zamilovat se na první pohled. To všechno dokáže Home Staging. Fotografie pořízené po úpravě nemovitosti totiž evokují interiéry z magazínu o bydlení a těm se, ruku na srdce, v konkurenci ostatních jen těžko odolává.

Home Staging zahrnuje celou řadu přesně daných, jasně stanovených, ale kupodivu jednoduchých pravidel a úkonů. Šikovný Home Stager dokáže díky nim v poměrně krátké době a bez velkých invazivních zásahů proměnit interiér tak, aby vynikly jeho přednosti, aby dal prostor fantazii možným zájemcům o koupi, aby se zkrátka ukázal v tom nejlepším světle. Vedle "odosobnění" interiéru se jedná o sladění bytových doplňků, zakrytí méně reprezentativních míst a naopak zdůraznění těch výjimečných, drobné přeskupení nábytku, případně i vymalování. Nic, co by vyžadovalo dlouhé týdny práce. Pod rukama Home Stagera se interiér doslova rozsvítí, odkryje svůj potenciál a dovolí zájemcům představit si tu svůj budoucí domov.

V Home Stagingu je skutečně velká síla. Málokdo má tak vyvinutou představivost, aby si dokázal hned na první pohled představit, co všechno interiér nabízí. Home Staging ovšem umí nabídnout možnosti, poodhalit směr, vnuknout nápad. Nemusí se to však týkat jen domů a bytů určených k prodeji nebo pronájmu. Home Staging je velkým pomocníkem i při zařizování vzorových nemovitostí, k úpravě komerčních prostor nebo k prezentaci zcela nových a ještě nezařízených bytů a domů. Všude tam, kde je žádoucí, aby zákazník už při prvním kontaktu získal dobrý pocit z prezentovaného prostoru, byl vtažen do prostoru a viděl v něm místo, kde je mu dobře.

Je pochopitelné, že ani Home Staging není všemocný. Nemovitosti ve špatném technickém stavu neopraví, z vybydleného bytu nový neudělá, nepomůže ani ve chvíli, kdy je nemovitost nadhodnocena a nemá reálnou tržní cenu. Ale může alespoň poradit, jak realitu představit v co nejlepším světle.

Home Staging není výdaj, ale investice do úspěšného a rychlého prodeje nemovitosti. Home Staging je radost z prostoru a jeho prezentace.

Tento web používá cookies. Dalším jeho použitím s tímto souhlasíte.